6 Sept 2011

school does not mean boredom

The school has already started, however being preppy doesn't mean being boring ,does it? That's why I decided to combine 'good girl's white blouse and bow with raspberry jumper and orange jeans, because colour blocking trend is one of  transitions from summer to fall fashion.
Although I commute every day I decided to wear Litas which are so incredibly comfortable I could sleep with them. Leather messenger bag from Topshop is a last year's fall big trend which is still perfect to school - I can pack there everything from lunch to books and stuff .

Szkoła już się zaczęła, aczkolwiek bycie 'uczniakiem' nie zonacza bycia nudnym:) Dlatego zdecydowałam się połączyć białą bluzkę i kokardkę kojarzące się z wyglądem grzecznej dziewczynki z malinowym swetrem i pomarańczowymi dżinsami, ponieważ colour-blocking jest jednym z trendów, które przeskoczyły z letniej do jesiennej mody. 
Mimo tego że codziennie dojeżdżam do szkoły zdecydowałam ubrać Lity, które są niewiarygodnie wygodne i mogłabym w nich spać ;) Skórzana torba z Topshopu jest trendem minionej jesieni, który wciąż idealnie nadaje się do szkoły - mogę do niej spakować wszystko co chcę - od lunchu po książki.




Have a nice evening! / Miłego wieczoru!
xoxo
J.

23 comments:

  1. aaaaa! Jakie boskie butki ! :**
    Zapraszam na nową notkę ! ♥

    ReplyDelete
  2. aaaaa super zestaw, świetne połączenie kolorów żeby wszyscy tak się ubierali do szkoły

    ReplyDelete
  3. Like the white blouse with bow! Adorable. May I know where you bought it from?

    Like your school bag from Topshop! Great bag! :D

    ReplyDelete
  4. No pewnie,że nie;)świetna torba!

    ReplyDelete
  5. buty są cudowne!!! idealne na jesień ;)

    reszta niestety mi się nie podoba :(

    ReplyDelete
  6. Świetne zestawienie, bardzo mi się podoba !!

    ReplyDelete
  7. jej świetnie - spodnie i torba najlepsze :-))

    ReplyDelete
  8. I love your shoes!
    xx
    Anna
    stylekaleidoscope.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Cuuudwoen buty!
    Dodam do obserwowanych. C:

    ReplyDelete
  10. Idealnie! Świetna kompozycja kolorystyczna. Poza tym bardzo lubię zestawy z białą koszulą w połączeniu ze swetrem. I buty boskie!

    ReplyDelete
  11. chcę Twoje buty!!!! mimo, że zestawienie pomarańczu z różem już mi się troszkę opatrzyło, to Ty wyglądasz genialnie :) najbardziej podoba mi się mały dodatek w postaci wstążki. Jest urocza :D pozostałe zestawy również świetne, że też wcześniej nie trafiłam na Twój blog :/ ;p


    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://san-uhaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Great color combi! Wouldn't have tried it like this myself but i love how it turned out!

    ReplyDelete
  13. o moj boze swietny zestaw, a o butach to juz nawet nie wspomne!!!:)

    pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    fashion-ache.blogspot.com


    xx K&M

    ReplyDelete
  14. Mam prawie identyczną torbę z Topshopu!
    Genialne buty i cały outfit!

    ReplyDelete
  15. Bardzo dziękuję za odpowiedź na mojego posta. Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych, bo ostatnio zapomniałam :)

    ReplyDelete
  16. super zestaw! buty sa tak genialne i swietnie w nich wygladasz;) i nie moge uwierzyc ze masz dopiero 16 lat, wygladasz dojrzale

    ReplyDelete
  17. Adore those shoes! It's sometimes really never raking all that school stuff. Because new issues are so interesting. :)
    All the best

    ReplyDelete
  18. I love how you colorblocked this look- that combo is so great! And those shoes are so cool!

    stylebymj.blogspot.com

    ReplyDelete