25 Apr 2012

FASHION WEEK DAY 1ST MY PHOTOS

Po relacji z pokazów pierwszego dnia Tygodnia Mody zapraszam na obejrzenie moich własnych zdjęć mam nadzieję przynajmniej w połowie oddających wspaniałą atmosferę tego wydarzenia. Dopiero co wróciłam z Łodzi i już niemogę doczekać się październikowej wizyty gdy znów spotkam wszystkich znajomych, moje ukochane bloggerki z których większością mam jedyną okazję zobaczyć się na dłużej właśnie na Fashion Weeku , a także stałych zagranicznych gości jak Marcellous Joanes i Phaedra z Fashion Insider czy przeurocza Jemima . Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)
After reviews from the first day's shows I am posting my own photos which will show you this amazing atmosphere at least partially I hope. I've just arrived in Tychy but I already cannot wait to visit Łódź in October again to meet all my friends, my beloved bloggers with whom I actually have the only occassion to meet during Fashion Week and of course all international friends such as Marcellous Jones from Fashion Insider with cute Phaedra or charming Jemima from London whom I will see in the UK I hope :) Enjoy the photos :)
    SHOWROOM:









   With my Fashion Week partner great independent stylist Michał Jerzy Lech wearing Jakub Pieczarkowski    design.

    Monika Błażusiak details:







xoxo
J.

5 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. wyglądasz jak kupa g*wna:))

    ReplyDelete
  3. wyglądasz fantastycznie kochana :)

    ReplyDelete
  4. świetnie;) czekam wciąż na więcej:P zakochałam się w tych rowerach;)

    ReplyDelete