3 Aug 2011

crochet white and gold

On Monday I decided to meet with a friend for a coffee, because this rainy weather has made me sitting at home too much recently which is not what summer time is for. I personally don't like rainy weather - cloudy and windy may be okey in Autumn, but not rainy. I hate when my hair freeze and I have to carry uncomfortable huge umbrella not to get wet. However rain in summer is even worst - although it's rainy and it's supposed to be cold outside , air is really humid and it's hot . That's why I never know what to wear during such weather. 
That's why I decided to put on my crochet H&M top , jeans , new H&M white/golden bracelet and black clutch    to combine with my black heels. The outfit is a bit elegant, but crochet blouse and jeans make it also casual and perfect for a meeting in cafe or late brunch :)
Today the weather is getting better , so I hope soon we will be able to wear SUMMER clothes finally!





crochet top H&M, jeans ZARA, heels INTERNACIONALE, bracelet H&M

xoxo
J.

26 comments:

  1. Cudowna bluzka! Taka niebanalna! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    ReplyDelete
  2. świetna bluzeczka, rurki, obcasy:)! Wszystko jest rewelacyjne!:)
    pozdrawiam i zapraszam!

    ReplyDelete
  3. Bardzo podoba mi się trend ażurowych ubrań. Twoja bluzeczka też jest śliczna ;)

    http://impractical-diary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetne spodnie i urocza bluzka

    ReplyDelete
  5. fajna bluzka, ale niestety nie na mnie gdyż wyglądałabym brzydko, za to do Ciebie jak najbardziej pasuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnego obserwowania:)

    ReplyDelete
  6. Bluzka jest przepiękna, delikatna i jednocześnie z charakterem

    ReplyDelete
  7. piekna bluzka

    strasznie przypominasz mi jedna aktorke z pretty little liars <3

    ReplyDelete
  8. ta bluzka jest boska! I bransoletka <3 :)

    ReplyDelete
  9. cudna bransoletka

    ReplyDelete
  10. świetny top i spodnie bardzo dobrze na Tobie leżą :)

    ReplyDelete
  11. wyprostowac włosy i juz mamy dżagę;-)

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładny top :)). Prosta, urocza stylizacja jak najbardziej na plus :)).
    Poza tym, na jednym z blogów znalazłam informację o spotkaniu blogerek ze Śląska :). Czy są jakieś szanse na realizację? Wprawdzie ja dopiero zaczynam, ale może znalazłoby się i dla mnie miejsce :)? Zapraszam do mnie: purely-artistic.blogspot.com i pozdrawiam xoxo

    ReplyDelete
  13. śliczna stylizacja - prosta i z klasą. świetnie na Tobie leżą te rurki z zary :)

    ReplyDelete
  14. Your crochet top is simply adorable!!!Love it and you look great!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. jestem zakochana w bluzeczce!! świetny set :))

    ReplyDelete
  16. świetny strój ;D
    Dodałam się do obs, liczę na to samo :P

    ReplyDelete
  17. świetne bransolety + bluzka ,uwielbiam ażurek ; ) ps.czekam na kolorowe końcówy !

    ReplyDelete
  18. bardzo do ciebie pasuje taki styl:)
    slicznie:)

    zapraszam do nas:)
    fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M

    ReplyDelete