10 Jan 2012

SILESIAN BLOGGERS MEETING


W sobotę 7.01 w centrum Silesia City Center odbyło się zorganizowane przez http://cholernaxniepewnosc.blogspot.com/ (niestety nieobecną) spotkanie śląskich bloggerek. Dość długo przymierzałyśmy się do jego zorganizowania i nareszcie ktoś ustalił konkretną datę i miejsce. Spotkanie było jedną z najprzyjemniejszych rzeczy jaka spotkała mnie odkąd prowadzę bloga, tak samo jak Fashion Week w Łodzi. Uwielbiam poznawać inne bloggerki, z którymi mogę wymienić się poglądami na temat naszych pasji, mody ale nie tylko także wszystkich innych spraw i najnormalniej w świecie poplotkować:) Dziękuję wszystkim dziewczynom za spotkanie i mam nadzieję, że niedługo zaplanujemy kolejne, na które dotrą też nieobecne w sobotę osobistości :D
On Saturday, 7th Jan in Silesia City Center the meeting of silesian bloggers organised by http://cholernaxniepewnosc.blogspot.com/(unfortunately absent) was held. We had been trying to d it for such a long time and finally decided on exact date and time:) The meeting was one of the best things ever happened to me connected with writing the blog, as well as Fashion Week . I love meeting other blogger whom I can exchange my experience with, talk a lot about fahion , trends, and just gossip (haha standard).I want to thank all the girls who were there and I hope that we'll organise another meeting soon (and other bloggers absent on Saturday will come as well) .

Gorące uściski dla:/ Warm hugs for:




















xoxo
J.

13 comments:

  1. Ja też czekam na powtórkę :D

    ReplyDelete
  2. wybrałabym się na takie spotkanie..:)

    ReplyDelete
  3. Aby więcej takich spotkań :)

    ReplyDelete
  4. No to może termin jakoś tak na początek wiosny? ;)

    Pozdrawiam,
    Anna

    ReplyDelete
  5. Ty weź się więcej uśmiechaj bo Ci z uśmiechem do twarzy!!! :)

    ReplyDelete
  6. sporo Was tam było!! marzę o takim spotkaniu w 3city!!

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądacie dziewczyny! ;d szkoda, że mnie nie było, mam nadzieję, że następnym razem uda mi się dołączyć ;D

    ReplyDelete
  8. fajnie że udało wam się urządzić takie spotkanie ; )
    zapraszam na nową notkę do mnie :) M.

    ReplyDelete
  9. szkoda że nic nie widziałam na temat spotkania. Może następnym razem ;)

    ReplyDelete
  10. Ciesze się, że mogłam Cie poznać osobiście :)
    Oby nastepne spotkanie było bardziej owocne w rozmowe :)
    Pozdrawiam Anex

    ReplyDelete
  11. Nie pokazuj swojej twarzy z tak bliska bo straszysz

    ReplyDelete