1 Dec 2011

Green roses


Dzisiejszy outfit troszkę vintage , inspirowany latami 70. i 80. , wielkimi oversize'owymi swetrami i kiczowatą biżuterią, rodem z pierwszych odcinków nieśmiertelnej 'Mody na sukces' czy 'Dynastii'.
Sweter, który jest jego głównym elementem mogliście już raz zobaczyć w zestawie z pierwszego dnia Fashion Week'u, jednak tym razem połączyłam go z małą czarną oraz czarnymi kryjącymi rajstopami i naszyjnikiem ze sztucznych pereł. Żeby nie zmarznąć mimo niezbyt zimowej jeszcze temperatury, na górę wrzuciłam ulubioną futrzaną kamizelkę, która idealnie według mnie dopełniła całość a przy okazji mnie ogrzała :)
Today's outfit is a bit vintage, inspired by 70s and 80s , huge oversize jumpers and kitschy jewelry derived from first episodes of immortal 'Bold and Beautiful' or 'Dynasty'.
Jumper which is the main element of this outfit you have been already able to see in outfit worn by me on the 1st day of Fashion Week, however this time I combined this with little black dress, black tights and faux pearl necklace. In order not to be cold, although the temperature isn't so wintery yet, I put my favourite faux fur vest on top, which gave the whole outfit perfect finish and warmed me up :)











 Zara fur vest, vintage sweater, Jeffrey Campbell Lita Mustard boots, H&M dress

xoxo
J.












15 comments:

  1. jej, moja droga... wyglądasz fenomenalnie! już nie wspominając o litach <3

    ReplyDelete
  2. Kochana, popraw jakość zdjęć, bo nic nie widać.

    ReplyDelete
  3. uwielbiam ten twój sweter :)

    ReplyDelete
  4. Eve - to jeszcze sesja ze starego aparatu który umarł śmiercią (nie)naturalną na dniach będą już nowe, dlatego też te bardziej obrobiłam, nic nie mgołam zrobić już . Obiecuję od kolejnego posta poprawę:)
    x

    ReplyDelete
  5. a ja lubię te zdjęcia, bo uruchamiają moją wyobraźnię ;d

    ReplyDelete
  6. Super wyglądasz! Połączenie tego piąknego swetra z futrem jest strzalem w 10! Buziaki

    ReplyDelete
  7. strasznie fajny sweter i kamizelka ! zazdroszczę ,,niezbyt zimowych temperatur" <3

    ReplyDelete
  8. Sweter jest śliczny i cudownie wszystko połączyłaś!! Niesamowicie mi się podoba, chociaż sama bym na to nie wpadła! Pozdrawiam serdecznie Laura :)

    ReplyDelete
  9. co do jakości zdjęc nam się podoba mają swoją duszę ! :) Sweter wymiata !

    zapraszamy na naszego bloga gdzie dopiero zaczynamy + dodajemy

    ReplyDelete
  10. Pisałam już, następny post będzie nowym aparatem, zepsuł się totalnie po upadku :D
    x

    ReplyDelete
  11. inspirujacy update !! swietne

    xx www.fashion-ache.blogspot.con

    ReplyDelete
  12. Troszkę za ciemne zdjęcia ,a szkoda, bo prezentujesz się naprawdę fajnie...

    ReplyDelete